Vilniaus „Ateities“ mokykla nuo 2024 metų spalio aktyviai dalyvauja programoje „Tyrinėjimo menas: partnerystė giliam mokymuisi”, kurią įgyvendina asociacija „Kūrybinės jungtys“ bendradarbiaudama su Vilniaus miesto savivaldybe ir EDU Vilnius.
„Tyrinėjimo menas“ – tęstinė programa, sukurianti erdvę mokinių, mokytojų ir kūrybos profesionalų partnerystei. Programa skirta atskleisti ir ugdyti mokinių ir mokytojų kūrybingumą, kritinį mąstymą ir kitas svarbiausias kompetencijas, padėti mokykloms kurti aktualų, XXI amžiaus savastį atliepiantį ugdymo procesą, suteikti praktinę pagalbą sprendžiant aktualius mokymosi iššūkius.
Mokinių tyrinėjimo projekte (MTP) dalyvauja 8c klasė, tyrinėjimo keliu mokinius veda aktorė Giedrė Giedraitytė, lydi klasės vadovė Jelena Ignatovič ir informatikos mokytoja Aneta Nijazova-Elsayed. Mokytojų klubo (MK) veiklai vadovauja kurianti praktikė Austėja Tavoraitė kartu su kuruojančia klubą lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Jolanta Kudirkiene. Mokytojų klubo nariai: etikos mokytoja Natalja Butkevičienė, geografijos mokytoja Flora Lesiniene, istorijos mokytojas Daniel Tučkovskij, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Audronė Nastajienė, socialinė pedagogė Talina Nechamkina, psichologė Natalija Serova. Administracijos atstovas – Jolanta Stručkienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
Daugiau apie projektą: TYRINĖJIMO MENAS. Programos gairės
~ // ~ // ~ // ~ // ~ // ~ // ~ // ~ // ~// ~
Projektą “Tyrinėjimo menas: partnerystės kuriančioms mokykloms (2017-2018 m.m.)” įgyvendina Britų taryba ir asociacija „Kūrybinės jungtys“, bendradarbiaudama su Ugdymo plėtotės centru. Projektas yra Britų tarybos kultūrinių ryšių programos, vykdomos visose trijose Baltijos šalyse, dalis.
Projekto tikslas – atskleisti, tyrinėti ir ugdyti XXI amžiaus gebėjimus bendrojo ugdymo procese.
Programa „Tyrinėjimo menas“ – „Kūrybinių partnerysčių“ programos patirtimi ir modeliu pagrįsta mokyklų ir įvairių sričių kūrėjų bendradarbiavimo programa, skirta ugdyti moksleivių XXI amžiaus gebėjimus, ypač kritinį mąstymą ir problemų sprendimą, kūrybingumą, bendravimą ir bendradarbiavimą, lyderystę ir iniciatyvumą. Tam pasitelkiamas kūrybiškas, tyrinėjimu, patirtimi ir jos refleksija, savarankiškumu pagrįstas mokymosi procesas, kuris suteikia erdvę klausti, ieškoti, abejoti, kurti, išbandyti, bendradarbiauti su kitais.
SIEKIAMAS POVEIKIS –
DALYVIAI –
TM2 - Mokytoju renginio medžiaga