Tel./faks +370 5 247 8447
S. Stanevičiaus g. 98, LT-07103 Vilnius
El. p. rastine@ateities.vilnius.lm.lt
Kraunasi...

Metinis veiklos planas

PATVIRTINTA

Vilniaus „Ateities“ mokyklos direktorės

2024 m. gruodžio 31 d.

įsakymu Nr. V-113

 

VILNIAUS „ATEITIES“ MOKYKLOS  

2025 METŲ VEIKLOS PLANAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vilniaus „Ateities“ mokyklos (toliau – Mokykla) 2025 m. metinis veiklos planas (toliau Planas) parengtas atsižvelgus į Mokyklos  strateginius veiklos prioritetus, išorės įvertinimo ir vidinio įsivertinimo išvadas, mokyklos bendruomenės rekomendacijas ir siūlymus.

 

2. Planas atitinka Valstybės švietimo strategijos nuostatas. Įgyvendinant valstybinę švietimo politiką siekiama teikti kokybiškas švietimo paslaugas, atitinkančias nuolat kintančias visuomenės reikmes, tenkinti aptarnaujamos teritorijos gyventojų vaikų ugdymosi poreikius, laiduoti pradinio ir pagrindinio išsilavinimo įgijimą, per neformaliojo ugdymo programas vykdyti neformalųjį švietimą, suteikti priešmokyklinio ugdymo paslaugas, racionaliai ir tikslingai naudoti mokyklai skirtus išteklius, stiprinti mokyklos ryšius su socialiniais partneriais bei tėvų bendruomene, kurti gerą mokyklos įvaizdį.

 

3. Planas nustato metinius Mokyklos tikslus bei uždavinius, apibrėžia prioritetus ir numato priemones uždaviniams įgyvendinti.

 

4. Plane vartojami sutrumpinimai: Švietimo, mokslo ir sporto ministerija – ŠMSM, pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimas – PUPP, nacionaliniai mokinių pasiekimų patikrinimai – NMPP, informacinės komunikacinės technologijos – IKT, ugdymo planas – UP, pedagoginė psichologinė tarnyba – PPT, mokinio krepšelio lėšos – MKL.

 

II. MOKYKLOS VIZIJA

 

Saugi, moderni, šiuolaikinius reikalavimus atitinkanti pagrindinės tipo mokykla, kurioje mokinys siekia tvirtų pilietiškumo, dorovės ir pasaulio pažinimo pagrindų.

 

III. MOKYKLOS MISIJA

 

Teikti kokybišką pradinį ir pagrindinį išsilavinimą, ugdyti sąmoningą demokratinės visuomenės pilietį, būsimą gimnazistą, išsaugant jo tautinį identitetą daugiakultūrinės aplinkos sąlygomis.

 

IV. MOKYKLOS FILOSOFIJA

 

„Ateities“ mokykloje prasideda sėkminga kiekvieno vaiko ateitis...

 

V. MOKYKLOS VERTYBĖS

 

Mokiniai, siekiantys pažangos.

Tėvai, siekiantys bendradarbiavimo.

Mokytojai, siekiantys tobulėjimo.

Mokyklos vadovai, siekiantys valdymo demokratijos.

 

VI. ESAMOS SITUACIJOS ANALIZĖ (SWOT)

 

PRIVALUMAI

TRŪKUMAI

  • Dirba kompetentingi pedagogai (4 ekspertai, 15 metodininkų, 35 vyr. mokytojai, visi gerai išmano IKT).
  • Stipri pagalbos mokiniui specialistų komanda: 2 psichologės, 3 socialinės pedagogės, 2 logopedės, 3 specialiosios pedagogės, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė; 1 karjeros specialistė; 19 mokytojo padėjėjų.
  • Mokymo efektyvumas ir kokybė atitinka valstybės išsilavinimo standartus (remiantis 2023-2024 m. m. PUPP, NMPP rezultatais).
  • Mokykla nuolat dalyvauja šalies ir miesto projektuose, turi nemažai socialinių partnerių.
  • Turtinga IKT ir organizacinės technikos bazė: visuose kabinetuose kompiuterizuotos mokytojų darbo vietos, yra Internetas,Wi-Fi, veikia 3 kompiuterinės klasės, kalbų laboratorija bibliotekoje, prezentacinės erdvės bibliotekoje ir I a. hole, spausdintuvai mokytojų kambaryje ir bibliotekoje, interaktyvios lentos kabinetuose, mokytojams skirti nešiojami kompiuteriai ir kt.
  • Turininga neformaliojo ugdymo sistema (skautų būrelis, teatras, dailės ir amatų būreliai, kompiuterinė grafika, futbolo sekcijos, šokių teatras „Fantazija“ ir kt.).
  • Veikia pailgintos dienos grupės, dienos centras, priešmokyklinio ugdymo grupė, šeštadieninė mokykla būsimiems pirmokams.
  • Nepakankamas tėvų švietimas, pasyvus tėvų bendruomenės dalyvavimas mokyklos gyvenime.
  • Nemaža dalis „krepšelio“ lėšų panaudojama priemokoms ekspertams, metodininkams, vyr. mokytojams, aplinkos lėšos - remontams ir mokyklos ūkio išlaikymui (dėl mokyklos pastato nepatenkinamos fizinės būklės).
  • Pasyvi kolegialių mokyklos organų veikla.
  • Dalis mokinių stokoja mokymosi motyvacijos, turi elgesio problemų.
  • Ugdymo procesas diferencijuotas tik daliai ugdytinių, dažniausiai specialiųjų poreikių mokiniams.
  • Mažas dėmesys gabių mokinių ugdymui, mokinių ruošimui miesto olimpiadoms ir konkursams.
  • Ne visi mokytojai stebi vieningus reikalavimus mokinių pasiekimų vertinimui

GALIMYBĖS

GRĖSMĖS

  • Galimybė naudotis rėmėjų „1,2 procentų“ pritrauktomis lėšomis, kuriant mokyklos materialinę techninę bazę (papildomai prie biudžetinių asignavimų).
  • Pedagogams sudaromos galimybės tobulintis ir kelti savo kvalifikaciją įvairiuose kursuose ir seminaruose, dalyvauti edukacinėse kelionėse ir stažuotėse, tarptautiniuose ir šalies projektuose.
  • Galimybė tęsti mokyklos pastato renovaciją.
  • Skatinti mokytojus bendradarbiauti optimizuojant mokinių mokymosi krūvį.
  • Galimybė pereiti pavaduotojams nuo klasių koncentrų kuravimo prie metodinių darbų, projektų vykdymo, analitinės tiriamosios veiklos administravimo.
  • Galimybė gerinti mokyklos aprūpinimą mokomąja medžiaga, informacinėmis mokomosiomis programomis (IKT).
  • Sukurti tinkamą edukacinę aplinką.
  • Pagerinti mokinių ugdymosi rezultatus olimpiadose, konkursuose, projektuose, parodose.
  • Galimybė stiprinti ryšius su socialiniais partneriais ir tėvų bendruomene.
  • Didėja mokinių, atvykstančių iš užsienio, skaičius, didėja lėšų ir laiko ištekliai jų adaptacijai.
  • Dėl mokyklos reorganizavimo  padidėjo mokinių, išvykstančių į „ilgąsias“ gimnazijas, skaičius; vis aktualesnė tampa klasių komplektavimo problema; mokyklos priverstos konkuruoti tarpusavy, o ne bendradarbiauti.
  • Didėja mokinių, turinčių sveikatos sutrikimų, specialiųjų poreikių vaikų skaičius.
  • Didelis mokytojų užimtumas neleidžia jiems skirti pakankamai laiko savišvietai, gerosios patirties sklaidai, kokybiškai vykdyti projektinius darbus.
  • Nemažai mokytojų yra priešpensinio amžiaus, jaunų mokytojų mažai, reikalui esant sunku surasti ir įdarbinti mokykloje naujus mokytojus.

 

VII. SITUACIJOS ANALIZĖ

 

Vilniaus „Ateities“ mokyklos (toliau - Mokykla) 2022-2027 m. strateginiai tikslai – 1. Ugdymo(-si) kokybės gerinimas. 2. Mokymą(-si) skatinančios aplinkos gerinimas.

 

Įgyvendinant strateginius tikslus Mokykloje veiklos plane 2024 metams buvo numatytas pagrindinis tikslas – ugdymo(-si) sąlygų ir kokybės gerinimas, kuris įgyvendinamas siekiant:

 

1. Stiprinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, ugdant skaitymo gebėjimus ir komunikavimo lietuvių kalba kompetenciją.

 

2. Tobulinti mokinių gebėjimą mokytis, kuriant kompetencijoms formuotis palankią mokymosi aplinką (projektinė veikla, pamokos už mokyklos ribų, integruotos pamokos).

 

3. Taikyti demokratinio ugdymo principus ir mokymo(si) bendradarbiaujant strategijas ugdymo procese, stiprinant mokinių, mokytojų ir tėvų emocinę gerovę.

 

4. Gerinti saugią, efektyvią ugdymosi aplinką, pritaikant ją skirtingus poreikius turintiems mokiniams.

 

   Pateikiami 2024 metų mokyklos veiklos rezultatai, įgyvendinus numatytus uždavinius.

 

2024 metais Mokykloje mokosi 844 mokinys, sukomplektuotos 33 klasės, 1 priešmokyklinio ugdymo grupė. Mokinių skaičius mažėjo (palyginus su 2023 m. sumažėjo 7 proc., palyginus su 2022 m. padidėjo 11 proc., nes 2020–2021 m. m. mokėsi 705 mokiniai, o 2021–2022 m. m. – 740 mokinių. Nuolat didėja mokinių skaičius klasėse (siekiant ekonominio rentabilumo ir dėl mokytojų dalykininkų trūkumo). Mokinių, atvykusių iš užsienio šalių, daugiausiai iš Ukrainos (104 mokiniai), mokykloje yra 202 (24 proc.). Jiems teikiama papildoma pagalba – papildomos lietuvių kalbos pamokos 1–2 metams, pagalbos mokiniui specialistų pagalba. Daugelio mokyklą lankančių mokinių šeimų socialinė-ekonominė padėtis yra vidutinė. Nemokamai maitinami 256 (31 proc.) mokiniai. Mokykloje integruotai ugdomi 89 specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai: iš jų 53 turintys vidutinių ugdymo(-si) poreikių, 33 – didelių (21 mokinys su negalia dėl įvairiapusio raidos sutrikimo), 1 – labai didelių ir 137 turintys nedidelių ugdymo(-si) poreikių, kuriems teikia pagalbą mokyklos logopedai. Pedagoginę psichologinę pagalbą mokiniams teikia visa pagalbos specialistų komanda.

Įstaigos vadybinė komanda: trys direktoriaus pavaduotojai ugdymui ir vienas pavaduotojas ūkio reikalams. Mokykloje dirba 128 darbuotojai: 72 pedagogai: 4 mokytojai ekspertai, 15 mokytojų metodininkų, 35 vyresnieji mokytojai, 18 mokytojų; stipri pagalbos mokiniui specialistų komanda: 2 psichologės, 3 socialinės pedagogės, 2 logopedės, 3 specialiosios pedagogės, visuomenės sveikatos priežiūros specialistė; 1 karjeros specialistė; 1 bibliotekininkė; 17 mokinio padėjėjų; 25 techninio personalo darbuotojai.

 

Visi 10 klasių mokiniai sėkmingai baigė pagrindinio ugdymo programą ir įgijo pagrindinį išsilavinimą.  PUPP rezultatas 5,7 proc. (bendras PUPP vidurkis 2024 m. – 6 proc., 2023 m. – 6,26, 2022 m.  – 5,87). 10 klasių mokinių pažangumas – 99 proc., mokymosi kokybė pablogėjo 6 proc. – 42 proc. (2023 m. - mokymosi pažangumas 100 proc., mokymosi kokybė – 48 proc.).

 

1-10 klasių mokinių mokymosi pažangumas pagerėjo 1 proc. – 99,5 proc., mokymosi kokybė pablogėjo 6 proc. – 53,5 proc. (2023 m. - mokymosi pažangumas 98,5 proc., mokymosi kokybė – 60 proc.).

 

Siekiant kelti ugdymo kokybę ypatingas dėmesys skirtas mokytojų, dirbančių toje pačioje klasėje, bendradarbiavimui, metodinių grupių veiklai, nustatant vieningus reikalavimus ugdymo ir ilgalaikių planų parengimui pagal atnaujintas bendrąsias ugdymo programas, vertinimui (atnaujintas mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo tvarkos aprašas, sukurti ir paviešinti vienodi Vilniaus „Ateities“ mokyklos visų dalykų mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo formos ir kriterijai), namų darbų krūvių optimizavimui, mokymo diferencijavimui, supažindinimui su specialiųjų poreikių turinčių mokinių mokymo ypatumais, su mokiniais, atvykusiais iš užsienio susirinkimai,  ir kt. (61 susitikimas) (mokyklos mėnesių darbo planai).

 

Siekiant pagilinti bendrąsias bei profesinio tobulėjimo žinias 100 proc. mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų dalyvavo įvairiuose seminaruose ir programose: Įtraukiojo ugdymo ilgalaikėje programoje (Ugdymo meistrai, 52 ak. val., 88 mokytojų, pagalbos mokiniui specialistų ir mokinio padėjėjų),  „Finansinio raštingumo ir verslumo ugdymo programa pradinių klasių mokytojams“, „Gyvenimo įgūdžių dalyko mokytojų rengimo programoje“ „Šiuolaikiškas įtraukusis ugdymas 1-8 klasėse“, Erasmus+ programoje „Skaitmeninė įtrauktis visiems“, „Autizmo spektro sutrikimai: ką svarbu žinoti mokytojui ir specialistui?“,  „Matematika. Integruotos ir įtraukiančios pamokos“; klasės vadovams – vaikų turizmo renginių vadovo programoje, „Klasės valdymas“; socialiniams pedagogams – „Patyčios besikeičiančiame pasaulyje. Lietuvos ir Šiaurės šalių patirtis“, „Bendras žingsnis į priekį: asmeninės ir institucijų patirtys savižudybių prevencijoje“, „Socialinio pedagogo veiklos dokumentai mokykloje“, „Darbas su mokyklos bendruomene“; „Darbo santykių ypatumai švietimo įstaigoje“; mokyklos psichologė dalyvavo mokymuose „Judesio analizės taikymas psichologo darbe“, „Darbas su trauma per kūną ir judesį“; visi Mokyklos darbuotojai (127) dalyvavo seminaruose „Atostogų akademija: laimingo gyvenimo receptai“ ir t. t. Karjeros specialistė dalyvavo EDU Vilnius projekte „Vilnius yra mokykla“.

 

6 mokytojai dalyvavo Vilniaus miesto bendrojo ugdymo mokyklų ir šalies lietuvių kalbos ir literatūros, matematikos, rusų kalbos (gimtosios) olimpiadų vertinimo komisijose.

 

Direktoriaus pavaduotojai ugdymui  - „Socialinės, edukacinės inovacijos ir iniciatyvos pradiniame ugdyme“, „Švietimo įstaigų darbuotojų ir vadovų darbo apmokėjimo įstatymo pokyčiai“, „Veiksmų planas švietimui: vadovų forumas apie pokyčių valdymą“ ir t.t.

 

Administracijos atstovai kėlė savo kompetencijas – „Dokumentų valdymo, rengimo, tvarkymo, naikinimo aktualijos“, „Vidaus tvarkos taisyklių, aprašų, politikų ir kitų dokumentų rengimas įstaigose – turinio ir formos reikalavimai“, „Darbo santykiai švietimo įstaigoje: nuo darbo sutarties iki nutraukimo“, „Darbo ir poilsio laiko teisinis reglamentavimas švietimo įstaigose: darbo grafikai, nuotolinis darbas, pertvarkos, atostogos“,  direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams dalyvavo EDU Vilnius organizuojamuose kvalifikacijos tobulinimo kursuose.

 

2024 vasario mėn. 20 mokytojų dalyvavo EBPO tarptautiniame mokymo ir mokymosi tyrime (TALIS) 2024.

 

 

2024 balandžio mėn. 4 d. Mokyklos pradinių klasių mokytojai organizavo ir skaitė pranešimus Vilniaus miesto tautinių mažumų pradinio ugdymo mokytojų metodinėje konferencijoje „Sėkmingas kompetencijų ugdymas pamokose“ (dalyvavo 30 mokytojų, 7 pranešėjai).

 

 

Pasirašyta sutartis su Vilniaus statybininkų centru dėl 9-10-tų klasių mokinių technologinio mokymo centro bazėje (modulis „Dekoratyvinio apželdinimo“ (dekoratyvinio apželdinimo darbuotojo padėjėjo), kodas – 208110003, modulis „Staliaus dirbinių apdaila“ (medienos apdirbėjo-dailidės padėjėjo), kodas – 207320022, modulis „Paviršių apdaila plytelėmis“ (dažytojo-tinkuotojo padėjėjo), kodas – 207320011).

 

Siekiant formuoti mokinių lyderystės kompetenciją ir motyvaciją dėmesys nukreiptas į mokinių dalyvavimą Mokyklos ir miesto dalykų olimpiadose, projektuose, akcijose. Mokyklos mokiniai dalyvavo Vilniaus miesto istorijos, chemijos, matematikos, geografijos, anglų kalbos, miesto/ respublikinėje lietuvių kalbos olimpiadoje tautinių mažumų, Vilniaus miesto 5-9 klasių rusų (gimtosios) kalbos, olimpiadose, 9-10 (I-II gimnazijos) klasių mokinių anglų kalbos konkurse, Vilniaus bendrojo ugdymo mokyklų rusų mokomąja kalba 5-12 klasių mokinių raiškiojo skaitymo konkurse, Vilniaus miesto tautinių mažumų (rusų) mokyklų mokinių meninio skaitymo konkurse „Dek, žvaigžde mano...“, Vilniaus miesto tautinių bendrijų mokyklų mokinių 7-8 klasių Lietuvių kalbos raštingumo konkurse „Lietuviškų žodžių apkabinti“ ir t.t.

 

 Vilniaus miesto 3-4 klasių mokinių diktanto konkurse „Mažųjų diktantas“ 4 klasės mokinys užėmė  II vietą.

 

 Vilniaus miesto 3 ir 4 klasių mokinių gimtosios (rusų) kalbos olimpiadoje 3 klasės mokinys užėmė II vietą.

 

10 klasių chemijos olimpiados miesto etape dalyvavo 10 klasės mokinė, gavo Vilniaus miesto savivaldybės administracijos bendrojo ugdymo skyriaus padėkos raštą už gerą rezultatą 62-osios Lietuvos mokinių chemijos olimpiados miesto etape.

 

Mokykla dalyvavo tarptautiniuose matematikos konkursuose  „Pangea-2024“ (dalyvavo 5 mokiniai, 1 mokinė užėmė II vietą respublikoje), tarptautiniame matematikos konkurse „Kengūra 2024“ (dalyvavo 103 mokiniai, 8 klasės mokinys užėmė 41 vietą savivaldybėje ir 74 vietą Lietuvoje ir pakviestas į „Kengūros“ stovyklą prie jūros), tarptautinėje olimpiadoje „Kings“ (anglų kalbos – dalyvavo 25 mokinių ir buvo apdovanoti), edukaciniame respublikiniame konkurse „Olympis“ (matematikos – du 8 klasės mokiniai gavo I ir II laipsnio diplomus, anglų kalbos ir informatikos konkurse mokinė gavo I laipsnio diplomą, lietuvių kalbos ir literatūros konkurse 3 klasės mokinė apdovanota II laipsnio diplomu). 6 klasių mokiniai dalyvavo Vilniaus m. moksleivių žaidynių futbolo varžybose ir užėmė IV vietą.

 

Kryptingai vykdomas mokinių pilietinis ugdymas: nuolat dalyvaujama Konstitucijos egzamine, pilietinėje iniciatyvoje „Atmintis gyva, nes liudija“, organizuojami visų valstybinių švenčių iškilmingi minėjimai, dalyvauta Pirmosios ponios Dianos Nausėdienės organizuotoje kalėdinėje „Mylimiausias mano vaikystės žaislas“ akcijoje, 9 klasės mokinys dalyvavo tarptautiniame konkurse, skirtame tarptautinei Tolerancijos dienai paminėti – „Tolerancijos žibintas“ ir gavo Tarptautinės istorinio teisingumo komisijos padėkos raštą. Dalyvavimas socialinėje iniciatyvoje ,,Papuoškime socialinių paslaugų namus ir švęskime Šv. Kalėdas“: piešinių parodėlė; muzikinė-meninė kompozicija; dovanėlių ir suvenyrų gaminimas ir įteikimas socialinių paslaugų namų gyventojams ir t. t.

 

Mokiniai ir mokytojai dalyvauja respublikiniame projekte „Šiuolaikiškas matematinių gebėjimų ugdymas ir pažangos stebėsena „Eduten playground“ (dalyvauja 12 klasių, iš viso 326 2-8 klasių mokiniai,7 mokytojai).

 

Pradinių klasių mokytojai dalyvauja ilgalaikiame 2021–2024 m. programoje „Vedliai“ Vilniaus švietimo pažangos centro projekte „Informatika ir technologinė kūryba pradiniame ugdyme“ (15 mokytojų ir 369 mokiniai).

 

Tęsiamas projektas „Demokratinis ugdymas Lietuvoje“ (356 pradinių klasių mokiniai, 13 mokytojų).

 

Nuo 2024 metų spalio mokytojai ir mokiniai aktyviai dalyvauja programoje „Tyrinėjimo menas: partnerystė giliam mokymuisi“, kurią įgyvendina asociacija „Kūrybinės jungtys“ bendradarbiaudama su Vilniaus miesto savivaldybe ir EDU Vilnius.

 

Gerinant mokinių finansinį ir pilietinį raštingumą, mokykla įvykdė projektą „Dalyvaujamasis biudžetas“ ir prisidėjo prie „Edu Vilnius“ skiriamos sumos, taip pat skirdama lėšų mokinių idėjoms įgyvendinti ir netiesioginėms išlaidoms (3000 eurų) poilsio zonai sukurti.   

 

Mokytojai papildomai naudoja skaitmeninę mokymo(-si) aplinką EDUKA klasė (iš Ateities ekonomikos DNR plano lėšų skaitmeninio ugdymo plėtrai įsigytos 223 licencijos vaikams ir 33 mokytojams).

 

Pradinių klasių mokiniai dalyvauja programoje „Pienas vaikams“ (357 mokiniai). Organizuotas pradinių klasių mokiniams edukacinių užsiėmimų ciklas ,,Vaisių ir daržovių bei pieno ir pieno produktų vartojimo skatinimas vaikų ugdymo įstaigose“. Pradinių klasių mokiniai dalyvauja emocinių ir elgesio problemų prevencijos programose „Zipio draugai“ ir „Obuolio draugai“ (septyni mokytojai parengti darbui programose). Pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su UAB „Treniruočių pasaulis“, 2 klasių mokiniai (66 mok.) lankė mokymo plaukti užsiėmimus. Mokykloje dirba Dienos centras „Ateities vaikai“ vaikams iš rizikos šeimų (20 vaikų).

 

Visa Mokyklos bendruomenė dalyvavo „Veiksmo savaitėje BE PATYČIŲ 2024“. Buvo įgyvendintas mokyklinis sporto projektas „Spartakiada 2024 mokyklos bendruomenei“. Praktinėms integruoto turinio pilietiškumo ir gynybos įgūdžių formavimo veikloms, kurias vykdo Lietuvos šaulių sąjunga 9 klasėse, skiriamos 3 ugdymo dienos per mokslo metus (gegužės mėnesį). Tęsia darbą šeštadieninė mokykla „Šaltinėlis“ būsimiems pirmokams, mokyklos Skautų draugija „Gabija“, mokyklos laikraščio „Ateika“ leidimas ir t. t.  Organizuojami projekto „Kultūros pasas“ renginiai vaikams (kultūros paso lėšomis pasinaudojo 868 1-10 klasių mokiniai, skirta – 9 004 eurai, nepanaudota – 194 eurai). Mokykloje veikė 20 neformaliojo švietimo būrelių, kuriuos lankė 42 proc. mokinių.

 

2024-07-01-10 d. d. Mokykloje buvo organizuota skautų stovykla „Ateities turistai“ iš lėšų, skirtų Vaikų vasaros poilsio programoms.

 

 5 studentams suteikta galimybė atlikti pedagoginę mokymo praktiką.

 

2024 m. sausio mėn. organizuotas Vilniaus m. mokinių ir jaunuolių teatrų būrelių festivalis „Zvenit Janvarskaja vjuga  2024“. 2024 kovo mėn. organizuotas Vilniaus m. muzikos festivalis „Rokas gyvuoja“ ir respublikinis mokinių ir ikimokyklinukų festivalis „Linksmosios dažnutės-2024“.

 

 2024 m. daug laiko skirta palankios mokymosi aplinkos kūrimui ir atnaujinimui.

 

Mokykla dalyvauja ESF projekte Nr. 10-072-З-0001 „Galimybių mokykla“ ir panaudoja papildomai 26 975 eurų naujų vadovėlių pagal UTA pirkimui.

 

Šiais metais Mokykla negavo lėšų avariniams darbams atlikti (buvo prašyta atnaujinti sporto sales ir vidines laiptines, kurios yra avarinės būklės). Iš Mokyklos lėšų atnaujintos 3 klasės pirmokams, suremontuota ir paruošta patalpa sensorinei klasei įrengti, įrengtas naujas lietuvių kalbos kabinetas mokyklos muziejuje, sutvarkytas mokytojų ir mokinio padėjėjų kambarys poilsiui. Optimaliai įveiklinti mokyklos sporto objektai Active Vilnius sistemoje (iš viso įplaukų 2024 m. 16 763 eurų). GPM parama – 10 317 eurų (2023 m. buvo 5 747 eurų). Baigti stogo atnaujinimo darbai (827 400 eurų). 10 kabinetų aprūpinti oro kondicionieriais. Mokiniams įrengtos dvi papildomos vietos poilsiui. Atnaujinta kompiuterinė technika lietuvių kalbos ir pradinių klasių kabinetuose (6 išmaniosios lentos).

 

Mokykla dalyvauja LR aplinkos ministerijos APVA klimato kaitos programoje „Atsinaujinančių energijos išteklių (saulės, vėjo) panaudojimas“, Sutartis Nr. KKS-S-175(2022), saulės panaudojimas Vilniaus „Ateities“ mokyklos elektros energijos poreikiams.

 

 

VIII. PAGRINDINIS 2025 MOKSLO METŲ TIKSLAS – UGDYMO(SI) SĄLYGŲ IR KOKYBĖS GERINIMAS. 

TIKSLO ĮGYVENDINIMO OPERATYVINIAI UŽDAVINIAI:

 

  1. Stiprinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, ugdant skaitymo gebėjimus ir komunikavimo lietuvių kalba kompetenciją.
  2. Tobulinti mokinių gebėjimą mokytis, kuriant kompetencijoms formuotis palankią mokymosi aplinką (projektinė veikla, pamokos už mokyklos ribų, integruotos pamokos).
  3. Taikyti demokratinio ugdymo principus ir mokymo(si) bendradarbiaujant strategijas ugdymo procese, stiprinant mokinių, mokytojų ir tėvų emocinę gerovę.
  4. Gerinti saugią, efektyvią ugdymosi aplinką, pritaikant ją skirtingus poreikius turintiems mokiniams.

 

Tikslai ir uždaviniai 2025 mokslo metams

 

Uždaviniai

Įgyvendinimo priemonės

Terminai

Atsakingi vykdytojai

Tikslo įgyvendinimo vertinimo kriterijai

1 UŽDAVINYS

Stiprinti mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimą ir įsivertinimą, ugdant skaitymo gebėjimus ir komunikavimo lietuvių kalba kompetenciją.

1 2 3 4 5

1. Tobulinti pamokos vadybą, kaip efektyvų pamokos uždavinių įgyvendinimo, vertinimo ir įsivertinimo pagrindą, ugdant skaitymo gebėjimus ir komunikavimo lietuvių kalba kompetenciją.

1.1. Pamokų stebėjimas ir vertinimas pagal nustatytus pamokos tobulinimo aspektus: pamokos uždavinio formulavimas, išmokimo matavimas, vertinimas ir įsivertinimas pamokoje.

Nuolat (pagal ugdymo proceso priežiūros planą)

Mokyklos administracija

Metodinė taryba

Bus aplankyta ne mažiau kaip 80 pamokų, mokytojai aiškiai formuluos pamokos uždavinį (-ius), pamokose taikys išmokimo stebėjimo metodus. Mokiniai pamokos pabaigoje įvertins pamokos uždavinius kaip aiškius ir suprantamus, vertinimas skatins mokymosi motyvaciją.

1.2. Mokinių pasiekimų stebėjimas, vertinimas ir įsivertinimas.

Nuolat

Dalykų mokytojai

Mokytojai taikys grįžtamojo ryšio procedūras, gautą informaciją, esant reikalui, panaudos vaiko pažangai pasiekti ir ilgalaikiams planams koreguoti.

1.3. Ugdyti ir plėtoti mokinio bendrąsias ir dalykines kompetencijas.

Nuolat

Klasių vadovai

Dalykų mokytojai

1.4. Respublikinio tautinių mažumų pradinių klasių mokinių piešinių ir dailyraščio konkurso „Skaitome lietuvišką pasaką“ organizavimas.

2025 m.

balandis

V.Kovger

T. Mackelo

I. Cizauskiene
Paskatins mokinius skaityti ir sekti lietuviškas pasakas, turtinti kalbą, ugdyti aiškaus, taisyklingo ir estetiško rašymo įgūdžius, puoselėti meilę lietuvių kalbai. Plėtos tautinių mažumų mokyklų bendravimą ir bendradarbiavimą, dalijimąsi gerąja darbo patirtimi.
1.5. Tarpdalykinis projektas-spektaklis lietuvių kalba  „Burtininkas Smaragdo šalyje“.

2024 m. rugsėjis –

2025 m. sausis

I. Cizauskiene

4a klasė

Padės moksleiviams pažinti save ir pasaulį per teatro meną, plėtojant jų kūrybinius gebėjimus, teatrinės patirties ir teatro meno supratimo poreikį, estetinę ir kultūrinę nuovoką, reikalingus mokymosi procese, kasdieniame gyvenime, tolesnėje studijų ar profesinėje veikloje. Dvikalbis ugdymas.
1.6. Metinis 1a, 1b, 1c  klasės edukacinis projektas „Pasakos keliauja po pasaulį“. 2024 m. spalis – 2025 m. gegužė

I. Šaranova

T. Ustinovč

A. Ranceva
Skatins mokinius skaityti pasakas, ugdyti jų kūrybinius ir raiškos gebėjimus, puoselėti meninio žodžio suvokimą. Dvikalbis ugdymas.

1.7. Standartizuotų testų 4 ir 8 klasėse vykdymas ir aptarimas.

2023 m. sausio-balandžio mėn.

J. Stručkienė

Analizuojami ir lyginami pasiekimų rezultatai leis tikslingiau koreguoti ir tobulinti ugdymo procesą.

1.8. Seminarų mokytojams organizavimas:

1) įtraukiojo ugdymo tematika;

2) inovatyvių ir aktyvių  mokymo formų ir būdų klausimais.

2 kartus per metus (iš krepšelio lėšų)

L. Kobrina

Mokytojai įgis reikalingų kompetencijų, pamokose didesnis dėmesys bus skiriamas teisingam pamokos uždavinio formulavimui, kiekvieno mokinio pažangos fiksavimui.

1.9. Mokytojų gerosios patirties sklaida mokytojų tarybos posėdžių ir metodinių renginių metu.

Pagal atskirą planą

L. Kobrina

A. Nijazova-Elsayed

J. Stručkienė

Mokytojų mokymosi iš gerosios kolegų patirties strategija leis pakelti mokytojų profesinį kompetencijų lygį.

1.10. Užtikrinti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos kėlimą ir efektyvų profesinį tobulėjimą Nuolat

L. Kobrina

A. Nijazova-Elsayed

J. Stručkienė

Mokytojai

Visi mokytojai taiko formuojamo vertinimo strategijas ir dalijasi patirtimi metodinėse grupėse.

Pravesta kiekvieno mokytojo metodininko ir mokytojo eksperto ne mažiau nei 1 atvira pamoka, gerinant kiekvieno mokinio mokymosi pažangą.

Kiekvieno mokytojo stebėtos ir aptartos  ne mažiau nei 1-2 kolegų pamokos, gerinant mokytojų kolegialų mokymąsi

1.11. Mokyklos „platusis“ veiklos įsivertinimas, įvertinant mokymo ir mokymosi pokyčius.

Gruodžio – vasario mėn.

J. Ignatovič

Įsivertinimo grupė

Nustačius mokytojų ir mokyklos privalumus ir trūkumus tikslingai ir planingai bus koreguojama veikla (sudaromi veiklos ir ugdymo planai kitiems mokslo metams).

1.12. Europos kalbų diena – rugsėjo 26 d. Rugsėjo 26 d. Mokytojai Visi mokytojai pamini Europos kalbų dieną, atlieka tam tikras veiklas
1.13. Tarptautinė tolerancijos diena – lapkričio 16 d. Lapkričio 15 d. Mokytojai

Išmokstama, kas yra tolerancija, kodėl tai svarbu XXI am.

Skirtingos veiklos: tekstų skaitymas apie kitokius žmones, vaizdo medžiagos peržiūra, laiškų rašymas, piešimas ir pnš.

Uždegamos atminimo žvakės, mokiniai piešia ir karpo žibuokles. Žiūrima ir klausoma vaizdinė medžiaga, dokumentika.
1.14. Laisvės gynėjų diena – sausio 13 d. Sausio 13 d. Mokytojai Žiūrima ir klausoma vaizdinė medžiaga, dokumentika.
1.15. Vasario 16-oji. Lietuvos valstybės atkūrimo diena Vasario 10-14 d. Mokytojai
1.16. Lietuvių kalbos savaitė Vasario 10-14 d.

Visi lituanistai

Veiklos pagal atskirą renginių planą-grafiką.

2. Tobulinti ugdymo proceso priežiūros sistemą.

2.1. Vykdyti metinį ugdymo proceso priežiūros planą (priedas Nr.1)

Nuolat

L. Kobrina

A. Nijazova-Elsayed

J. Stručkienė

Nuolat ir sistemingai prižiūrimas ugdymo procesas įgalins pasiekti geresnių rezultatų, fiksuoti klasių pokyčius. Mažės probleminių situacijų klasėse. Mokytojai gaus savalaikę metodinę pagalbą.

2.2. Ugdomosios priežiūros rezultatus sistemingai aptarti  mokytojų pasitarimuose, tėvų susirinkimuose.

Nuolat

A. Nijazova-Elsayed

 J. Stručkienė

3. Tobulinti mokinių, turinčių skirtingus gebėjimus, ugdymą pamokose ir neformaliojo ugdymo programose.

3.1. 1 ir 5 klasių ir naujai atvykusių mokinių adaptacijos stebėjimas, tyrimas ir aptarimas

Spalio-lapkričio,

balandžio-gegužės mėn.

 A. Nijazova-Elsayed

 J. Stručkienė

Psichologai

Ne mažiau kaip 70 proc. Mokinių vertins savo jauseną mokykloje gerai. Mokytojų, dirbančių toje pačioje klasėje, pasitarimai, analizuojant klasės ir atskirų mokinių individualią  pažangą, vyks ne rečiau kaip 3 kartus per metus.

3.2. Pagalbos mokiniui, leidžiančios pasiekti individualios kiekvieno vaiko sėkmės, organizavimas bendradarbiaujant klasėje dirbantiems mokytojams.

Nuolat

 A. Nijazova-Elsayed

J. Stručkienė

Klasių vadovės

3.3. Efektyvus ir veiksmingas mokytojų teikiamų konsultacijų naudojimas siekiant kompleksinės pagalbos kiekvienam mokiniui.

Nuolat (individualiai ir konsultacinių pamokų metu)

Dalykų mokytojai

Mokiniai turės galimybę išsiaiškinti pamokoje nesuprastas temas, didės mokinių mokymosi motyvacija, atsiradus galimybei patirti sėkmę.

4. Optimizuoti mokinių mokymosi krūvį.

4.1. Kontrolinių darbų laiko derinimas klasių el. dienyne.

Kiekvieną mėnesį

Klasių vadovai

Klasių seniūnai

Ne mažiau kaip 65 proc. mokinių kontrolinių ir kitų atsiskaitomųjų darbų krūvį vertins kaip optimalų.

4.2. Savarankiškų ir kitų patikrinamųjų rašto darbų skaičiaus per dieną derinimas klasėje.

Kiekvieną mėnesį

Dalykų mokytojai

Klasių vadovai, seniūnai

4.3. Tobulinti namų darbų skyrimo ir tikrinimo tvarką 5–10 klasėse

Nuolat

Dalykų mokytojai

 A. Nijazova-Elsayed

J. Stručkienė

Ne mažiau kaip 50 proc. mokinių namų darbų krūvį vertins kaip tinkamą. Sumažės namų darbų neatliekančių mokinių skaičius.

2 UŽDAVINYS

Tobulinti mokinių gebėjimą mokytis, kuriant kompetencijoms formuotis palankią mokymosi aplinką (projektinė veikla, pamokos už mokyklos ribų, integruotos pamokos).

1. Tobulinti mokinių gebėjimą mokytis

1.1. Ugdymo netradicinėse erdvėse inicijavimas ir skatinimas

Nuolat Dalykų mokytojai

Ne mažiau kaip 2 proc. visų kuruojamų metodinių grupių mokytojų pamokų vyko įvairiose Vilniaus erdvėse, institucijose, įmonėse ir/ar įrengtose mokyklos erdvėse (kalbų laboratorija, reprezentacinė erdvė, biblioteka).

1.2. Edukacinės išvykos,  pamokos už mokyklos ribų („Vilnius yra mokykla“). Nuolat Dalykų mokytojai Tobulins mokinių gebėjimą mokytis, kuriant kompetencijoms formuotis palankią mokymosi aplinką.  Praplės mokinių žinias įgytus pamokų metu. Lavins gebėjimą suprasti, atpasakoti. Skatins kultūringą elgesį ir draugiškumą.
1.3. Dalyvavimas Kultūros paso renginiuose. Nuolat

Klasių vadovai

Dalykų mokytojai

Skatins kultūrinį mokinių sąmoningumą. Formuosis mokinių kultūros vartojimo įpročiai. Įgyta nauja patirtis padės jiems ugdymosi procese.
1.4. Metinis 2-ų klasių projektas ,,Mokėk plaukti ir saugiai elgtis vandenyje“. Visus metus (1 pamoka per savaitę) 

V. Kovger, 2a

M. Stankevič, 2b

J. Pipirienė, 2c

R. Yakubova, 2d
Išmokys nemokančius plaukti II klasių moksleivius ir suteiks saugaus elgesio prie vandens ir vandenyje žinias, skatins vaikų fizinį aktyvumą bei populiarins plaukimą
1.5. Projektinė veikla su 9 kl. mokiniais Rugsėjis-birželis Dalykų mokytojai

Efektyvesnis darbas su mokiniais, gerės mokinių motyvacija mokytis, mokiniai ugdosi visas kompetencijas

2. Įgyvendinti ugdymo karjerai programą.

2.1. Tęsti bendradarbiavimo sutartį su Vilniaus Statybininkų ruošimo centru, organizuojant 9 klasių technologijų mokymą centro bazėje.

Pagal atskirą planą

A. Nijazova-Elsayed

9-10 klasių vadovai

Mokiniai ruošiami ateičiai, gaus tikslingų žinių, padėsiančių rinktis tolesnę mokymosi kryptį ir profesiją.

2.2. Integruotos mokomųjų dalykų su ugdymu karjerai pamokos.

Pagal atskirą planą

Dalykų mokytojai

Sėkmingumo kriterijus – buvusių mokyklos mokinių ir mokinių tėvų dalyvavimas ugdymo karjerai skirtuose renginiuose, išvykos.

Susitikimai su buvusiais mokyklos mokiniais „Sėkmės istorijos“.

2.3. Sutikimai su įvairių profesijų atstovais, pažintinės ekskursijos.

Pagal atskirą planą

Klasių vadovai (koordinatorė

R. Lipnevič)

3. Didinti mokytojų savišvietos ir dalyvavimo nuotolinėse kursuose vaidmenį.

3.1. Kelti mokytojų kompetencijas. Visus metus Metodinė taryba

Kils mokytojų kompetencijų lygis, augs pamokos kokybė.

3 UŽDAVINYS

Taikyti demokratinio ugdymo principus ir mokymo(si) bendradarbiaujant strategijas ugdymo procese, stiprinant mokinių, mokytojų ir tėvų emocinę gerovę.

1. Efektyvinti klasės vadovo veiklą.

1.1. Planuojant klasės vadovo veiklą planuose numatyti edukacinių erdvių ir renginių lankymą už mokyklos ribų.

1 kartą per 3 mėn.

A. Nijazova- Elsayed

T. Leškevič

A. Ranceva

Klasių vadovai

Klasėse įvairės veikla, klasių vadovės ne rečiau kaip 3 kartus per mokslo metus vyks į meno, švietimo institucijas, vykdančias edukacinius projektus.

1.2. Planuojant klasės vadovo veiklą planuose numatyti patyčių ir smurto prevencijos renginius, remiantis mokyklos planu 1 kartą per mėn.

Klasių vadovai

L.Kobrina

A. Nijazova- Elsayed

Mažės smurto ir patyčių klasėse, mikroklimatą klasėse 60 proc. mokinių vertins gerai.
1.3. Mokytojo padėjėjų, psichologų ir socialinio pedagogų pagalbos mokytojui bei klasės auklėtojui efektyvinimas klasės valdymo klausimais. Nuolat Pagalbos mokytojui specialistai Gerės klasių mikroklimatas. Efektyvės ugdomoji veikla pamokoje. 20 proc. sumažės pamokose incidentų, reikalaujančių pavaduotojo ar klasės vadovo pagalbos.

1.4. Gerąją klasės vadovo veiklos patirtį aptarti mokytojų tarybos posėdyje.

Vasario-kovo mėn.

L. Kobrina

A. Nijazova- Elsayed 

T. Leškevič

Klasės vadovo veiklos stebėsenos metu mokytojai gaus reikalingą konsultaciją.

1.5.Organizuoti klasės vadovo veiklos patikrą -įvertinimą. Geriausius klasių vadovus paskatinti.

Gegužės mėn.

A. Nijazova- Elsayed

T. Leškevič

2. Skatinti ir įvertinti mokinių iniciatyvas ir pasiekimus

2.1. Mokinių tarybos veiklos aktyvinimas. Nuolat

I. Cizauskiene

Mokykloje vyks mokinių inicijuotos akcijos, renginiai.
2.2. Mokinių apdovanojimas už puikius ugdymosi ir kitos veiklos pasiekimus mokyklos padėkos raštais, pirmūnų nuotraukos garbės lentoje mokslo metų pabaigoje.

Gegužės-birželio mėn.

Mokyklos administracija

Mokyklos taryba

Geras mokymasis didelei daliai mokinių taps prioritetu. Puikiai, gerai ir labai gerai besimokančių mokinių skaičius padidės 5-10 proc.

2.3. Apie mokinių pasiekimus informuojama mokyklos internetinėje svetainėje.

Nuolat

Dalykų mokytojai A.Nijazova-Elsayed

2.4. Ekskursija klasei, laimėjusiai konkursą „Geriausiai lankanti pamokas klasė“.

Rugsėjo mėn.

L. Kobrina

A. Nijazova-Elsayed

J. Stručkienė

2.5. Sveikatingumo ir sporto projektas „Spartakiada“. 2025 m. vasaris, birželis

I. Cizauskienė

I. Šaranova

A. Ranceva

V. Kovger

I. Gurejeva

B. Kozlov

M. Rudinskis

J. Tarakanovas

Pradinio ugdymo mokytojai, moksleivių tėvai

Skatins mokinius sportuoti bei stiprins jų sveikatą; gerins mokyklos bendruomenės tarpusavio santykius, supratimą ir ugdys komandos dvasią.
2.6. Pirmokų krikštynos Spalis

J. Stručkienė

Klasių vadovai

Mokinių tėvai

Mokiniai pasijus mokyklos bendruomenės dalimi. Tai lavins mokinių komunikavimo ir kultūrinius gebėjimus.
2.7. Penktorkų krikštynos

3.Didinti tėvų vaidmenį mokyklos gyvenime

3.1. „Apvalieji stalai“ su klasių tėvų komitetų atstovais.

Lapkričio mėn.

L. Kobrina

V. Sadovskaja

Vis daugiau tėvų jaus tapatumą su mokykla, lankysis renginiuose. Atsiras tėvų inicijuotų veiklų mokykloje. Tėvai gaunamą informaciją aktualiais ugdymo ir auklėjimo klausimais vertins pozityviai.

3.2. Tėvų iniciatyvios grupės, siekiačios mokyklos renovacijos, veikla

Sausio mėn.

L. Kobrina

V. Sadovskaja

3.3. Tėvų įtraukimas į mokinių profesinio informavimo ir konsultavimo veiklą.

Visus metus

J. Stručkienė

R. Lipnevič

Klasių vadovai

 3.4. Plėtoti mokinių, mokytojų ir tėvų partnerystę organizuojant mokyklos renginius.

Nuolat

Klasių vadovai Renginių organizatoriai

3.5. Tėvų pedagoginis švietimas (paskaitos tėvams - kiekvienam koncentrui.)

1 kartą per metus

Psichologai, soc. pedagogai, mokyklos administracija

4. Tobulinti bendruomenės narių ir visuomenės informavimo kultūrą, pristatant mokyklos veiklą bei pasiekimus.

4.1. E-dienyno galimybių panaudojimas teikiant su ugdymu susijusią informaciją.

Nuolat

Mokytojai

Mokyklos vadovai

Pagalbos mokiniui specialistai

Ne mažiau nei 85 proc. tėvų palankiai vertins informacijos apie mokyklą pateikimą.

4.2. Savalaikis informacijos teikimas visuomenei panaudojant mokyklos internetinės svetainės galimybes.

Nuolat

4.3.Informacijos apie mokyklos veiklą pateikimas žiniasklaidai.

Nuolat

B. Kozlov

Visuomenė bus supažindinta su mokyklos veiklos rezultatais.

4.4. Tradiciniai renginiai mokyklos ir miesto bendruomenei. Pagal atskirą planą.

N. Grudzinskienė

B. Kozlov

Menų ir pradinio ugdymo mokytojai.
Organizuojami ne mažiau kaip 4 renginiai per metus.
4.5. Mokinių darbų ekspozicijos mokyklos erdvėse. Nuolat

J. Antonov,

N. Riabčiuk,

V. Antanavičiūtė,

pradinių klasių mokytojai

Mokiniai įgis naujų įgūdžių ir gebės tinkamai atstovauti mokyklai.

4.6. Bendradarbiavimas su kitomis ugdymo įstaigomis (mokinių darbų parodos ir saviveiklos  pasirodymai mokyklose ir darželiuose).

2 kartus per metus

L. Kobrina, 

B. Kozlov,

N. Grudzinskienė,

I. Gurejeva

4 UŽDAVINYS

Gerinti saugią, efektyvią ugdymosi aplinką, pritaikant ją skirtingus poreikius turintiems mokiniams.

1. Veiklios, saugios, draugiškos, be patyčių mokyklos kūrimas.

1.1. Bendruomenės dalyvavimas patyčių ir smurto prevencijos metinio plano vykdyme.

Visus metus

L. Kobrina,

A. Nijazova-Elsayed

I. Cizauskiene

Mažėja traumų.

Mažėja patyčių.

1.2. Mokytojų budėjimo mokyklos erdvėse pertraukų metu efektyvinimas. Nuolat

A. Nijazova-Elsayed

1.3. Mokinių patyčių prevencijos veiklų organizavimas, mažinant smurto ir traumų atvejus. Nuolat

A. Nijazova-Elsayed

T. Nechamkina

V. Gruodienė

N. Serova
1.4. Dalyvavimas kitų institucijų inicijuojamose prevencinėse programose, akcijose. Nuolat

VGK

Bendradarbiavimas su kitomis institucijomis didins mokinių saugumą (mažės patyčių, smurto, traumatizmo atvejų, spręsis rūkymo problema).
1.5. Bendradarbiavimas su NRI, VTAT, policijos nuovada ir kt. vaiko saugumą užtikrinančiomis institucijomis Nuolat

A. Nijazova-Elsayed

VGK

1.6. Vaikų Dienos centro ir vasaros poilsio stovyklos organizavimas (teikiant projektus)

Birželio mėn.

L. Kobrina

T. Nechamkina

O. Ulevičiūtė

N. Stundžytė

Socialiai remtini vaikai dalyvauja mokinių Dienos centro, vasaros užimtumo programoje, skautų vasaros stovykloje.

1.7. Respublikinė mokytojų metodinė-praktinė konferencija „Kelias į sekmingą mokymą“. 2025 m. balandžio 24 d.

J. Stručkienė

V. Kovger

I. Cizauskienė
Skatins bendradarbiavimą tarp įvairių švietimo organizacijų; suteiks įvairių įstaigų savanorišką bendradarbiavimą, dalinantis patirtimi; pateiks kuo įvairesnio požiūrio pranešimus numatyta tema.
1.8. Dalyvavimas projekto „Vilnius yra mokykla" kvalifikacijos tobulinimo programoje pagal atskirą grafiką Dalykų mokytojai  
1.9. Vaikų emocinių ir elgesio problemų prevencijos programa „Zipio draugai“ Nuolat

I. Šaranova, 1a (19 mok.)

T. Ustinovič, 1b (14 mok.)

A. Ranceva, 1c (19 mok.)

Padės vaikams įgyti socialinių bei emocinių sunkumų įveikimo gebėjimų, siekiant geresnės vaikų emocinės savijautos.
1.10. Vaikų emocinių ir elgesio problemų prevencijos programa „Obuolio draugai“

V. Kovger

M. Stankevič

J. Pipirienė

R. Yakubova

1.11. Tarptautiniai Nuolatinio tobulėjimo metodikos mokymai 2024 m. rugsėjis – 2026 m. spalis

A. Nijazova-Elsayed

T. Mackelo

J. Ignatovič

M. Groza

D. Tučkovskij

 

2. Ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius.

2.1. Renginiai sveikatos ugdymo klausimais. Pagal atskirą planą

D. Zdanevičienė, 

R. Lipnevič

Mokiniai ir tėvai įgis žinių, gerės mokinių sveikatos indeksas.
2.2. Tyrimas apie mokinių sveikatą.

Gruodžio mėn.

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė

D. Zdanevičienė

 

2.3. Sveikatinimo paskaitos 1-10 klasių mokiniams.

4-5 per metus

Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė

D.Zdanevičienė 

3. Ugdyti mokinių kultūrą, pasididžiavimo savo mokykla jausmą.

3.1. Klasių valandėlių organizavimas kultūros, bendravimo, tolerancijos klausimais. Pagal atskirą planą Klasių vadovai Mokyklos veiklos įsivertinimas atspindės mokyklos bendruomenės susitapatinimo su mokykla ir požiūrio į mokyklą kaitą (labai gerai vertins ne mažiau nei 90 proc. respondentų).
3.2. Mokyklos bendrųjų ir tarpklasinių renginių įvairovė, atitinkanti mokinių poreikius ir amžiaus ypatumus. Nuolat

Klasių vadovai

J. Ignatovič

3.3. Atvirųjų durų dienos būsimiesiems 1-okams ir 5-okams ir jų tėvams. Balandžio mėn.

L.Kobrina

A. Nijazova-Elsayed

J.Stručkienė

3.4. Mokyklinės uniformos tradicijos formavimas. Nuolatinė nustatytų reikalavimų vykdymo kontrolė. Nuolat

Klasių vadovės

V. Sadovskaja

T. Nechamkina

Mokyklinė uniforma ugdys pasididžiavimo savo mokykla jausmą – visi 1-10 klasių mokiniai vilkės uniformą.

3.5. Mokyklos istorijos muziejaus ekspozicijos atnaujinimas.

Nuolat

B.Kozlov

Mokinių taryba

Mokyklos bendruomenė ir svečiai vizualiai susipažins su mokykla.
4. Toliau gerinti mokyklos edukacines aplinkas, racionaliai naudojant savivaldybės, projektų bei paramos lėšas. 4.1. Tikslingai aprūpinti kabinetus reikiamomis ugdymo procesui priemonėmis. Visus metus

L. Kobrina

S. Burim

Mokyklos edukacinė bazė tenkins 80 proc. mokytojų ir mokinių poreikius ugdymo procese.
4.2. Dalyvauti įvairiuose projektuose bei konkursuose, taip sudarant galimybę gauti paramą ir pagerinti mokinių ugdymo sąlygas. Nuolat

Mokyklos administracija

Mokytojai

Įgytos naujos priemonės
4.3. Mokyti mokytojus naudotis interaktyviosiomis lentomis ir skatinti naudotis jomis pamokose. Sudaryti galimybes mokyklos patalpose naudotis Wi-Fi ryšiu. Nuolat

P. Purpurovič

K. Ostapenko

25 proc. mokytojų ves pamokas pasinaudodami interaktyviąja lenta.
5. Kurti estetišką ir jaukią mokyklos aplinką 5.1. Jaukinti mokyklos erdves keičiamomis mokinių darbų ekspozicijomis. Nuolat (pagal planą) Mokytojai Mokiniai patys kurs jaukią aplinką. Kuriamas patrauklus mokyklos įvaizdis.