Mokymasis realioje aplinkoje yra vienas efektyviausių būdų ugdyti mokinių praktinius gebėjimus ir suteikti jiems vertingų žinių.
Siekiant ugdyti 1a klasės mokinių orientavimosi ir kritinio mąstymo įgūdžius, kovo 13 d. klasės auklėtoja Irina Šaranova kartu su karjeros specialiste Božena Radvilavčiene organizavo integruotas pamokas Vilniaus autobusų stotyje.
Pamokų metu mokiniai susipažino su autobusų stoties istorija. Jie sužinojo, kada buvo pastatyta stotis, kaip ji keitėsi per metus. Taip pat aptarė šios vietos svarbą miesto susisiekimui bei keleivių patogumui.
Mokiniai sužinojo apie skirtingus autobusų tipus ir jų maršrutus. Jie mokėsi atskirti priemiestinius, tarpmiestinius ir tarptautinius autobusus.
Viena iš svarbiausių pamokų užduotis buvo orientavimasis autobusų stoties pastate. Mokiniai ieškojo ir analizavo informacinius stendus, kelio nuorodas bei ženklus, kurie padeda keleiviams lengviau rasti reikalingas paslaugas. Jie mokėsi atpažinti laukimo salės, bilietų kasų, informacijos centro, bagažo saugyklos bei autobusų išvykimo platformų ženklus.
Mokiniai susipažino su pagrindinėmis profesijomis, kurios reikalingos autobusų stoties veiklai užtikrinti. Jie sužinojo apie dispečerio, kasininko, vairuotojo ir administratoriaus pareigas bei atsakomybes.
Išvykos pabaigoje mokiniai dalyvavo viktorinoje – atsakinėjo į klausimus apie stoties istoriją, autobusų tipus, ženklus bei profesijas. Tai padėjo jiems pakartoti ir įsitvirtinti gautas žinias. Refleksijos metu mokiniai dalijosi savo įspūdžiais, aptarė, kas jiems buvo įdomiausia ir kokias naujas žinias jie įgijo.
Nuoširdžiai dėkojame UAB „Vilniaus autobusų stotis“ administracijai ir „TOKS“ darbuotojams Erikai Markovickajai, Virginijui Kalantui, Pauliui Gauronskiui už suteiktą pagalbą, parodytą ypatingą dėmesį ir gautas dovaneles.
I. Šaranova, 1a klasės mokiniai ir jų tėvai